Intratuin Breda

Home / Klantcases / Intratuin Breda

Elte Musters
aan het woord

Waarom hebben jullie nog geen lokale Intratuin website en welke doelen zou je willen bereiken met een nieuwe website? Dat waren de eerste vragen die wij stelden aan Elte van Intratuin Breda.
Intratuin Breda wilde een nieuwe frisse en inspiratievolle website laten realiseren met als doel de lokale vindbaarheid vergroten. De website moet een podium bieden voor een breed spectrum aan activiteiten, in de stijl van de corporate Intratuin website.

De samenwerking heb ik als zeer prettig ervaren. Het contact was vlot, snel en duidelijk. Rubberplants heeft onze wensen heel goed weten te vertalen naar een mooie website. We zijn blij met het resultaat en kijken uit naar de verdere samenwerking.

HET PROCES

GET Ready.

Ook bij onze nieuwe website realisaties in WordPress, starten wij eerst met de verdieping in de klant en hun markt. Wie is Intratuin Breda, wat maakt hen zo speciaal en hoe kunnen wij dit krachtig presenteren aan de online doelgroep? We stellen de juiste vragen om erachter te komen waar Intratuin Breda precies voor staat en wat de wensen zijn. Met een oud Intratuin medewerker in onze gelederen, helpt dit natuurlijk;-).

Doelstelling

In een tweede gesprek gaan we dieper in op de hulpvragen. Wat is het strategische doel van de website? Wat moet de website doen voor de bezoekers? Voor Intratuin Breda dient de website de lokale vindbaarheid te vergroten, zodat het online bereik in de regio wordt versterkt. De nieuwe website moet een inspiratievolle plek worden waar bezoekers geboeid raken en er een betekenisvolle interactie met het lokale publiek kan ontstaan.

Design

Creatief

In deze fase vertalen we de strategische doelen door naar de online visuele uiting. We maken de eerste designs op om zo de uitstraling, navigatie, menustructuur en grafische elementen te bepalen. De doorvertaling van de lokale Intratuin Breda website is zorgvuldig afgestemd op de corporate website, zodat het in lijn is met de corporate Intratuin uitstraling. De klant geeft vervolgens feedback op de designs en indien nodig passen wij nog zaken aan, zodat de website en de layouts als raamwerk visueel helemaal naar wens zijn.

development

functioneel

In deze fase wordt de website op een testomgeving daadwerkelijk opgebouwd door onze WordPress developers. De goedgekeurde website designs worden geprogrammeerd en functioneel opgebouwd. Zo komt de website al echt tot leven en kunnen alle updates realtime worden gevolgd door Intratuin Breda. We zorgen ervoor dat de website op alle fronten wordt gemaximaliseerd en geoptimaliseerd. Denk hierbij aan: gebruikersgemak, responsiveness, snelheid en tracking. Sterke content en mooie afbeeldingen maken de website en het ontwerp helemaal af. Dankzij een uitgebreid migratie- en lanceerplan, zorgen we dat alles wordt doorgetest voor we live gaan met de nieuwe website.

LET’S Grow

LiveGANG WEBSITE!

De website is live! Intratuin Breda kan nu op lokaal niveau bezoekers en klanten inspireren en adviseren. De website is herkenbaar, fris en speelt in op het brede spectrum aan activiteiten dat de locatie Breda aanbiedt.

Nieuwe website | Intratuin Breda | Rubberplants Digital Agency

sterk resultaat

Het resultaat van de nieuwe website mag er zijn en hier zijn wij dan ook heel trots op. Wij bedanken Intratuin Breda en Elte Musters in het bijzonder voor het in ons gestelde vertrouwen. Wij kijken uit naar een verdere intensivering van onze sterke samenwerking!

TOE AAN EEN NIEUWE WEBSITE?

Wil je jouw case, uitdaging of huidige website eens doornemen om te kijken waar de kansen liggen om met een vernieuwing of restyling weer helemaal up-to-date te zijn? Daag ons uit en plan een afspraak in of neem contact op.

Ready

To grow?

Kom in contact Kom in contact