
Jochem Vogels
aan het woord
Een nieuw bedrijf starten, waar moet ik dan in hemelsnaam beginnen? Ik wilde een frisse, professionele en vooral ook duidelijke uitstraling realiseren die voor alle doelgroepen overzichtelijk is. Dit alles met een net wat ander design en beleving als wat er op de markt al veel is. Nou, dat is Rubberplants | Digital Agency gelukt kan ik je vertellen.
“Zo gaaf om samen met Rubberplants te bouwen aan mijn nieuwe bedrijf en merk. De start is gemaakt en de response vanuit de markt is zeer positief. Samen gaan we dit verder uitrollen, want iedereen verdient het om te kunnen genieten van een gezonde en smakelijke maaltijd!”.
HET PROCES
GET Ready.
100% nieuw merk
strategisch & creatief
Smakelijk verhaal
De Brabantse Tafel wil iedereen de mogelijkheid geven om te genieten van een gezonde en smakelijke maaltijd.
bourgondisch gemak
De Brabantse Tafel
Alleen de naam al wekt de gevoelens op die we willen overbrengen: gezelligheid en vriendelijkheid. Door middel van de pay-off bourgondisch gemak wordt dit gevoel versterkt en wordt het servicegerichte facet ook benadrukt. Het is namelijk het gemak waarmee je deze overheerlijke maaltijden kunt bestellen en worden bezorgd.
De kleurstelling van het logo hadden we snel bepaald, het blauwe vertrouwen gecombineerd met het frisse aqua marine. Door in het beeldmerk te werken met de ronde vorm (het bord) en de vork en de lepel wordt de koppeling gelegd naar de maaltijden. Dezelfde vorm komt ook terug in alle beelden op de website en het drukwerk, waardoor het een consistent geheel is. We spelen in op de rust, luxe en vertrouwen om zo tussen de concurrentie op te vallen.

de nieuwe huisstijl
De kernboodschap, positionering en uitstraling is door de gehele organisatie uitgerold. Wij lichten enkele facetten verder uit om een beeld te geven waar strategie, creativiteit en design samen komen.


Van offline naar online
Website
De huisstijl en de grafische elementen zijn uiteraard ook geïmplementeerd in de website. Zo trekken we de frisse en onderscheidende uitstraling van offline door naar online en zorgen we voor een consistente look & feel.
De doelgroepen worden overzichtelijk weergegeven. De maatwerk website van maaltijdservice De Brabantse Tafel is opgebouwd in WordPress en volledig responsive, zodat deze op alle devices een fijne gebruikerservaring heeft.

smakelijk resultaat
Het resultaat van dit gave nieuwe merk mag er wezen en hier zijn wij dan ook heel trots op. Wij bedanken De Brabantse Tafel en Jochem Vogels in het bijzonder voor het in ons gestelde vertrouwen. Wij kijken uit naar een mooi begin om zo samen verder te groeien.
OOK JOUW MERK LATEN GROEIEN?
Wil je jouw case, uitdaging of groeikansen eens samen met ons bespreken, geheel vrijblijvend? Daag ons uit en plan een afspraak in of neem contact op.
Bekijk hier andere klantcases
