INTRATUIN
Intratuin is ontstaan in 1980 toen acht ondernemers besloten om hun krachten te bundelen. Ze waren slim, ambitieus en hadden allemaal een eigenwijze instelling. Wat hen samenbracht, was een gedeelde visie. Ze besloten daarom gezamenlijk in te kopen, wat al snel een groot succes werd. Hierop volgde de volgende stap: het ontwikkelen van een uniforme verkoopformule. Onder de naam Intratuin begonnen ze gezamenlijk promotie te maken, en de groep ondernemers groeide gestaag.
Deze groep blijft tot op de dag van vandaag groeien. Intratuin opent steeds meer nieuwe winkels, zowel in Belgiƫ als in Duitsland. Op dit moment zijn er 69 vestigingen, waarvan 55 in Nederland, 3 in Belgiƫ en 11 in Duitsland. Intratuin hanteert een soft franchise formule, waarbij de vestigingen worden ondersteund door het servicekantoor in Woerden, een distributiecentrum voor hardwaren in Den Bosch en een distributiecentrum voor groen in Aalsmeer.
Alle winkels beslaan samen een oppervlak van ruim 464.000 m2 ofwel zoān 93 voetbalvelden. Er werken meer dan 3.300 medewerkers, die in totaal zoān 80.000 verschillende artikelen verkopen aan 12.500.000 klanten.
Bij Intratuin Breda doe je wooninspiratie op voor een gezellig huis en tuin. Je vindt er de laatste trends op het gebied van groen wonen en de leukste workshops voor met het gezin, een vriendengroep of met kids.Ā
Wat is voor ons nu een meer passende samenwerkingspartner dan Intratuin Breda?! Een plek waar je de mooiste rubberplanten kunt aanschaffen?
Het is tijd om samen te groeien!
Wij zijn er klaar voor.

Rubberplants blogs
Bedankt voor het lezen van onze blog! Rubberplants probeert je te voorzien van de meest relevante en waardevolle informatie. Onze marketing blogs worden zorgvuldig samengesteld door experts die diep duiken in onderwerpen om jou de inzichten en kennis te geven die je nodig hebt. Of je nu op zoek bent naar tips, trends, of diepgaande analyses, bij ons ben je aan het juiste adres voor kwalitatieve content die antwoord geeft op jouw vragen.
Blog categorieƫn
Recente blogs
Zo gebruik je AI verantwoord binnen een marketingbureau
AI speelt inmiddels een serieuze rol binnen de marketing. Wat begon als een experiment met beeld- en tekstgeneratie, is inmiddels onderdeel geworden van dagelijkse werkprocessen....
Lees verderKlantbezoek bij Hebels Staalservice
Onze marketeers Stephanie en Lotte waren op bezoek bij Hebels Staalservice voor een goed geworteld gesprek. Samen doken we in de strategie, deelden we inzichten...
Lees verderAI-overviews en zichtbaarheid
Sinds 20 mei 2025 zijn AI-Overviews (AIOās) in Nederland live. In slechts ƩƩn week groeide de aanwezigheid van 5% naar ruim 26% van alle zoekopdrachten....
Lees verderWaarom videocontent werkt en hoe je het slim aanpakt
We scrollen, swipen en klikken wat af. De stroom aan content is eindeloos, maar tussen al dat geweld blijft videocontent hangen. Niet omdat het mooier...
Lees verderMijn organische CTR is gedaald, wat nu?! – Deel 1
Een dalende CTR, de schrik van elke ondernemer. Al jarenlang focussen we binnen SEO op het optimaliseren van je CTR. De focus is vindbaar zijn,...
Lees verderGoogle’s AI Overview komt naar Nederland, ben jij er klaar voor?
In dit artikel leggen we je uit wat Ć©cht āhelpful contentā is met een hoge kans van toning in de AI-overviews. We geven je praktische...
Lees verderSocial media inzetten: Wanneer, Waarom en Hoe
Deze blog legt uit hoe je social media effectief inzet in 2025. Waarom social media belangrijk is, hoe je doelen stelt, welke platformen je wanneer...
Lees verderMeegroeien?
Even sparren