
Naar de klant met een plant
We werden ontvangen door Roel en Walter, die ons meenamen in een heldere presentatie over de organisatie, de markt én de toekomstplannen. Meteen daarna ontstond een mooi, diepgaand gesprek waarin we de ruimte kregen om door te vragen, ideeën te spiegelen en inzichten op te doen die we meteen kunnen gebruiken in onze content, social en SEO-aanpak.
Vragenvuur voor verse inzichten
We zaten natuurlijk niet stil. Met een flinke dosis nieuwsgierigheid hebben we een vragenvuur afgevuurd op Roel en Walter. Want hoe goed je elkaar ook kent en hoe vaak je elkaar ook spreekt, tijdens zo’n bezoek hoor je altijd weer nieuwe dingen. Kleine details, grote plannen en slimme werkwijzen waar we in onze marketing verder op kunnen bouwen.


Een indrukwekkende blik achter de schermen
Na het gesprek kregen we een uitgebreide rondleiding door het hele pand. Voor het eerst zagen we het échte werk in actie: tonnen staal, enorme machines en medewerkers die met precisie en vakmanschap bezig zijn. Dat maakt indruk. De schaal, de kracht en de organisatie erachter komen pas echt tot leven als je er middenin staat.
Vol inspiratie weer terug aan de slag
We gingen naar huis met verse ideeën, scherpe inzichten en vooral een nóg beter beeld van waar Hebels Staalservice voor staat. Dat helpt ons om content te maken die niet alleen zichtbaar is, maar ook écht klopt.





Rubberplants blogs
Bedankt voor het lezen van onze blog! Rubberplants probeert je te voorzien van de meest relevante en waardevolle informatie. Onze marketing blogs worden zorgvuldig samengesteld door experts die diep duiken in onderwerpen om jou de inzichten en kennis te geven die je nodig hebt. Of je nu op zoek bent naar tips, trends, of diepgaande analyses, bij ons ben je aan het juiste adres voor kwalitatieve content die antwoord geeft op jouw vragen.
Blog categorieën
Recente blogs
Zo gebruik je AI verantwoord binnen een marketingbureau
AI speelt inmiddels een serieuze rol binnen de marketing. Wat begon als een experiment met beeld- en tekstgeneratie, is inmiddels onderdeel geworden van dagelijkse werkprocessen....
Lees verderKlantbezoek bij Hebels Staalservice
Onze marketeers Stephanie en Lotte waren op bezoek bij Hebels Staalservice voor een goed geworteld gesprek. Samen doken we in de strategie, deelden we inzichten...
Lees verderAI-overviews en zichtbaarheid
Sinds 20 mei 2025 zijn AI-Overviews (AIO’s) in Nederland live. In slechts één week groeide de aanwezigheid van 5% naar ruim 26% van alle zoekopdrachten....
Lees verderWaarom videocontent werkt en hoe je het slim aanpakt
We scrollen, swipen en klikken wat af. De stroom aan content is eindeloos, maar tussen al dat geweld blijft videocontent hangen. Niet omdat het mooier...
Lees verderMijn organische CTR is gedaald, wat nu?! – Deel 1
Een dalende CTR, de schrik van elke ondernemer. Al jarenlang focussen we binnen SEO op het optimaliseren van je CTR. De focus is vindbaar zijn,...
Lees verderGoogle’s AI Overview komt naar Nederland, ben jij er klaar voor?
In dit artikel leggen we je uit wat écht ‘helpful content’ is met een hoge kans van toning in de AI-overviews. We geven je praktische...
Lees verderSocial media inzetten: Wanneer, Waarom en Hoe
Deze blog legt uit hoe je social media effectief inzet in 2025. Waarom social media belangrijk is, hoe je doelen stelt, welke platformen je wanneer...
Lees verderMeegroeien?
Even sparren